Rola przedsiębiorczości w rozwijających się rynkach.
W obecnych czasach, media przeżywają ogromny rozkwit na wielu obszarach, ponieważ dzięki bardzo dużemu rozwojowi technologicznemu, zasięg mediów jest imponująco duży. To powoduje, że niezwykle dużo przedsiębiorstw, instytucji, osób prywatnych, próbuje poprzez media promować swoje usługi, swoje prace, produkty, aby w taki sposób docierać do jak obszerniejszego grona potencjalnych nabywców. Lecz reklama w mediach nie należy wcale do tanich, ani nie jest wcale łatwo uzyskać odpowiedni czas na antenie wybranej stacji, aby zaprezentować własną reklamę. Rzecz jasna każdy posiada szansę zaprezentować swoją reklamę, lecz najpierw jest ona dokładnie kontrolowana pod względem przyzwoitości, by nie urazić jakiegokolwiek odbiorcy, a także określany jest czas i cena za poszczególny spot reklamowy, publikowane w pewnym czasie, na antenie wybranej stacji. Naturalnie im bardziej istotne wydarzenia prezentowane przez media, tym reklama jest bardziej kosztowna, bo w tym czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą setki tysięcy, a często nawet miliony odbiorców, co jest niezwykle dobrym źródłem do przedstawienia swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są zatem aktualnie niezwykle powiązane ze sobą.
1. Odwiedź stronę
2. Odwiedź stronę